Tuesday, February 05, 2008

Skapa bästa samlingen roliga SMS här!

Detta inlägget är tänkt bli en ständigt växande samling roliga SMS och andra korta historier, väl värd att återkomma till för ett skratt eller två. Jag börjar med att posta några av mina favoriter, för att sätta nivån - sen fyller ni på själva i era inlägg som kommentarer här på bloggen! Glöm inte att länka ifrån era egna bloggar till inlägget här, så att vi ser till att få riktigt bra spridning - och därigenom ÄNNU fler roliga historier!!!

" I vetenskapens värld förra veckan kom forskarna med starka bevis på att homosexuella kollar sms med tummen, nu är det för sent att byta finger ditt lilla homo"

"Polisen har hittat ett lik med kaffebruna tänder, skrumplever extremt slapp stjärt. Ring mig så att jag vet att du är okej"

"Hej! Det är jag, din mobil, jag har inget att medela. Jag ville bara komma ur byxfikan. Lukten från ditt könsorgan är förjävlig!! Tack för lite frisk luft. ;) "

"Just nu suger 24 miljoner kvinnor kuk, 27 miljoner män slickar fitta 29 miljoner par har OTROLIGT SKÖNT SEX och så finns det en liten mupp som läser SMS"

"S-p-l-a-t! Du har blivit jul-sprutad i ansiktet. Slicka dig om munnen och skicka vidare julsatsen"

"Ditt sexliv har beviljats ekonomiskt stöd från kommunen kulturbudget då det kan betraktas som handarbete!"

"SMS SERVICE:stadsbiblioteket.gbg.se Vi ber dig returnera boken "sex med svin". Samtidigt vill vi meddela att boken "Att leva med liten kuk" har kommit in."

"Vad är skillnaden på modig och stake? -Modig: Det är att komma hem efter en tur på krogen med polarna, bli anfallen av frun med en kvast som tillhygge, å våga säga: -Städar du än eller ska du ut å flyga en sväng? -Stake: Det är att komma hem sent från krogen efter en kväll med polarna och lukta dam-parfym, rapa öl, ha läppstift på kragen och daska frun i röven och säga:-Jaha, då var det din tur då tjockis"

"De 5 hemligheterna för ett fungerande förhållande:
1. Det är viktigt att hitta en tjej som hjälper till i hushållet.
2. Det är viktigt att hitta en tjej som får dig att skratta.
3. Det är viktigt att hitta en tjej som du kan lita på och som inte ljuger.
4. Det är viktigt att hitta en tjej som är bra i sängen och älskar att ha sex med dig.
5. Det är viktigt att dessa fyra tjejer inte känner varandra."

"Jag ligger här i min säng å tänker på natten som varit.
Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig.
Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme.
Det som hände mellan oss i natt finns i mina tankar.
Du la dig på min nakna kropp, hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning.
Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och fläckarna på lakanet.
Nu i natt väntar jag på dig klar vaken och förberedd.
Din satans MYGGJÄVEL!!!"

Så - det var mina bidrag - kom igen och lämna en kommentar med mer historier!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

AddThis Social Bookmark Button Add this blog to my Technorati Favorites! Facebooka inlägget Pusha

3 comments:

Anonymous said...

Jon bodde på en liten ö utanför stan.
Varje gång Jon åkte över bron för att komma in till stan sa han "Jag heter Jon och jag kör över bron".
En kväll körde han till stan och sa i vanlig ordning "Jag heter Jon och jag kör över bron". Väl i stan tog han några öl och blev onykter. Han träffade en dam som han tog med sig hem och han satte på damen i röven.
Senare skulle Jon köra hem damen, som bodde i stan.
När de kör över bron säger Jon "Jag heter Jon och jag kör över bron". Då tittar damen på Jon och säger:
"Jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll"

Anonymous said...

Kul SMS skämt! En tokrolig sms tjänst är Ljud-Apa.
Fler förslag?

Anonymous said...

Här e en bra en;

"Ska vi leka kurragöma?"
"Kom över till mitt hus och leta efter mig, hittar du mig så har vi sex."
"Om du inte hittar mig... sitter jag i garderoben..."

haha