Friday, May 16, 2008

Roliga korta buskis-historier en fredag som denna...

En dam med små bröst hittade ingen bh som var liten nog. Hon blottade brösten för biträdet och sa: Har ni något för dessa? Biträdet: - Har du provat Clearasil?

Efter samlaget stryker hon sin älskares penis.
Han: vill du ha sex igen?
Hon: Nej jag bara beundrar din penis...
Jag hade en sån en gång!

Två grannar står och pratar vid staketet då den ene säger, om jag går in till dig o sätter på din fru, blir vi släkt då? Den andre funderar ett tag, Nej vi blir kvitt.

Två tjejer satt på en bio o tittade på porrfilm när en av dom viskade till den andra: Vad ska jag göra? Killen brevid håller på o runkar. Låt honom hålla på. Men han använder ju min hand ...

Pappan till sonen: - Snart kommer storken med ett litet syskon till dig. Sonen: - Jäkla pucko! Hela stan är full av brudar, och du sätter på en stork!

Vet du varför kasperdockan ser så sammanbiten ut? - Det hade du oxå gjort med en näve i röven.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


Technorati Cosmos: Andra bloggar som kommenterar denna post

 Läs i reader | Läs i mobilen | AddThis Social Bookmark Button
Del.icio.usDigg.comReddit.comTechonartiYahoo.comNewsvineStumbleuponGoogleRojoBloglinesAskMSN LiveSlashdotFacebookFärskpressadPusha
Denna bloggen finns på Bloggkartan.se


Andra roliga surftips: Roligt&Tokigt | MobileBling | Reklambloggen | TrummenäsKrocket | Tekniktips

Mobile bling

No comments: