Monday, June 26, 2006

Naturtrogna Barbaror

En man, herr Jönsson, bodde i en trappuppgång som singel. herr Jönsson tyckte att det var ok att vara singel, själv är bäste dräng som han sa. men ibland, det kunde han inte ljuga om, så trängde det liksom på i brallan.
En dag ringde brevbäraren på. De brukade småprata lite ibland och brevbäraren hade just den dagen ett brev som var för stort att dela ut i brevinkastet -därför ringde han på dörren just den här dagen. han frågade herr Jönsson hur han mådde.
-Jotack, svarade han...det är klart att man ska inte klaga. Men ibland, du vet, så skulle man ha ett fruntimmer, när det tränger på!
-Men jag vet en jättebra grejj tipsade brevbäraren. Ett företag som säljer väldigt naturtrogna uppblåsbara Barbaror! Det måste du pröva! jag har kunder som blivit väldigt nöjda.

Sagt och gjort. Herr Jönsson tog rådet på allvar och beställde hem en uppblåsbar Barbara. Ett par veckor senare så anlände paketet till brevbäringen där brevbäraren jobbade. Han kände genast igen paketet och såg att det var ställt till herr Jönsson. men, tänkte han, nu när jag gjort en sådan här välgärning borde jag kunna få testa den först. Så han tog paketet och gick in på handikappstoiletten, blåste upp henne och satte igång. Efteråt var han väldigt nöjd med resultatet!

Det gick någon vecka utan att brevbäraren hörde något av herr Jönsson. Tillslut tog nyfikenheten över och han ringde på när han ändå gick förbi.
-Hej, hur gick det med paketet, är du nöjd med beställningen? frågade brevbäraren.
-Jotack, jag är väldigt nöjd svarade herr Jönsson. han böjde sig mot honom, sänkte rösten och väste: Men det var f-n vad de är naturtrogna, de där dockorna. Efter första gången så fick jag t.om. en könssjukdom!

No comments: